Saturday, September 5, 2009

from a-z

A_ aku. list ni nak cerita pasal aku
B_bangun pagi. jam da pkul 10lebih~ tertinggal kelas rec...x komitednye aku dgn kelas skill nih... kelas stat pkul 8. tapi skrg da pukul 10.. bagus la.. tdo lepas subuh... xpe petang nanti ade lagi pukul 5~ sekali ngan iftar ngan dak2 recreational skill skali.
C_cinta?? aku single~
D_dalam ke luar~ klu dalam bilik aku.. luar ade blok2 mahallah ameenah yg lain
E_entah!!! aku pun x tau nak kata ape sbb ni cuma repekkan..
F_fikir2 balik, aku mmg saje nak merepek kat sini sbb dah lama aku x megadap blog nih
G_guna otak. ya! fikir mesti guna otak bukan dgn kepala lutut...
H_hari ni....sabtu. plan?? x tau lagi~
I_ingatkan aku pasal selasa petang pukul 2-4 ade prelim jap kat studio~
J_jadi ke x jadi??? ape yg jadi?
K_kalau aku dgn dia... ape pndapat korang???
L_lama dah budak tuh x online~
M_mana dia??
N_nak pukul 12 dah lagi 30 jam...
O_ops~ baju aku dalam baldi...rendam semalam.. jgn lupa basoh. nanti b'kulat~
P_petang ni pakai baju kurung ke???
Q_Q??? ak nak kata ap??
R_rumah. aku x balik rumah lagi 1st puasa harituh jer...malas nak balik rumah~
S_sebab ape~ klu nak tau tanya aku sendiri~
T_taknak??? sudah~ aku pun x nak citer...
U_untuk ape aku citer klu org x nak tau~
V_violence~ terhadap hati aku~ selalu aku buat die sakit...
W_whatever~
X_X <<Y_yang lepas tu biarlah~ yang skrg ni...hmmm~
Z_ZzZzZzZ... nak sambung tido ke??? da tghari la....

No comments:

Post a Comment

:: guruh berbunyi ::