Friday, May 11, 2012

20120511:: Bukan jalan ini~~

Ya Allah, aku pohon kekuatan darimu kau beri ujian padaku~ aku terima dengan hati yang terbuka dan aku berharap agar dapat tempuhinya dengan sabar.. semoga aku beroleh kekuatan dari ujian yang kau turunkan buatku~ hanya kau yang mengetahui akan setiap kejadian~ sungguhpun ini bukan jalan yang mahukan tapi kau buka jalan lain untuk aku tempuhi.. sungguhpun selok belok jalan yang kau buka untukku tidak aku kenali, tak pernah aku pelajari~ biar seribu jalan baru yang kau buka untukku, semoga aku tidak tersasar dari landasan-Mu...
 x semua yang kita nak kita akan dapat~ x semua yang kita suka kita akan perolehi~ kelebihan yang ada pada diri x semestinya kita akan gunakan sepenuhnya.. malah kita 't'paksa' menempuhi jalan yang bukan dari cabang pengetahuan kita... kekuatan lahir dari banyaknya ujian yang kita tempuh. kekuatan jiwa sesungguhnya datang dari Allah yang menciptakan~ Dia Maha mengetahui.. Dia tahu apa yang kita x tahu.. 

No comments:

Post a Comment

:: guruh berbunyi ::